Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 16 september 2014

Hemma igen efter ett par dagar i härliga Dalsland.


Hej min vän!
Så var vi hemma igen, väskorna är uppackade och tvättmaskinen jobbar på lite extra.
Själv gör jag inte mycket, tror att det blev för mycket av den goa skogsluften. Känner mig förkyld och febrig.
Men jag väljer att krypa ner i soffan och tänka på allt mysigt vi hann med.
Skogspromenader
Kräftskiva
Grillkvällar
 Kantarell smörgåsar i massor
Härliga samtal med mina föräldrar
Skobutiken

  


Killarna var själv hemma och när vi pratades vid hade de det lika bra som vi. Härligt med stora barn.

I kväll blir det fotboll för hela slanten.





5 kommentarer:

  1. Skönt att vara hemma igen även om ni verkar ha haft en mysig vistelse i Dalsland.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du hann med mycket trevligt. Tråkigt att du blev sjuk bara. Hoppas du snart är på benen igen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Men vilken underbar bild. Man vill bara hoppa in i bilden och sitta hos er en stund och njuta av omgivningen och sällskapet!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter underbart! Och där är så fint!
    Krya nu på dig och fortsätt njut av det fina höstvädret❤️

    SvaraRadera
  5. Det verkar verkligen varit lyckat. Bilden gillar jag väldigt mycket! Utstrålar stillhet och lugn och vittnar om långa kvällar med skratt blandat med allvarliga samtal i goda vänners lag.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina