Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 24 september 2012

Stavgång!

Hej vännen hur har du det i dag.


Jag steker lax, förhör lite läxor och laddar ner en ny ljudbok.
I kväll är det lång träning för killarna och då passar jag på att få till lite träning jag med.
Jag har periodvis gått med stavar och tycker att det är skönt. Nu är jag sugen på att köpa ett par nya, kan inte så mycket men det ska vara med någon pump effekt :)
Kan du något så tar jag tacksamt emot hjälp.

I morgon publiceras veckans tema till fotoutmaningen.
Inför det vill jag passa på att be om ursäkt. Jag tog mig inte tid att kommentera hos er allihopa förra gången och det känns inte rätt. Jag har tittat på på alla bilderna och nästa gång lovar jag bättring.

Ha en fin måndag!
Kram Kristina

1 kommentar:

  1. MEN, inte be om ursäkt! Kära nån! Man kan inte hinna allt :)

    Jag är grymt nyfiken på de där stavarna, men har inga tips att ge. Däremot ser jag fram emot dina rapporteringar :)

    Kramar

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina