Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 14 augusti 2012

Vänner emellan - fotoutmaningsdags!

Hej på er! Hoppas allt är bra. Här skall vi fira födelsedag hela dagen. Både min brors dotter och min mor fyller år i dag. Massor av Grattis till er båda.

 I dag är det tisdag i ojämn vecka vilket betyder presentation av fotoutmaningstemat till Söndag.



Det är precis som jag skrivit tidigare enklare än enklast, men vill du veta lite mera klickar du här eller på kameran till höger.

Denna gången klurar vi på " Huvudsaken "
Visst hänger du väl på!

Gör som vanligt. Lämna en kommentar här eller hos Maria. Publicera ditt bidrag på Söndag och länka till oss.
 Lycka till!

Kram Kristina

4 kommentarer:

  1. Klurigt tema *ler* nu ska jag försöka tänka till ;) Jag är med alltså *tihi*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Roligt tema! Jag fick omedelbart tusen tankar.... Måste sortera. Jag är på såklart!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hallå!!!

    Jag är med!!! Ska bli kul!!!

    SvaraRadera
  4. Ser att jag är först ut.. Jag har lagt ut mitt bidrag med HUVUDSAKEN nu!
    Spännande att se er andras senare...

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina