Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 16 juli 2012

Lillebror och Melker
Hej vänner!
På plats hos de mina njuter jag av gos, god mat, skogspromenader, skratt och badande barn. Här är precis som vanligt helt underbart. Visst regnar det en del men vad gör väl det. Mellan skurrna är det sommarvärme,och kvällarna är magiska. Vi grillar, dricker vin och ljuger för varandra vid sjökanten.

På dagarna traskar vi runt i skogen, pratar om livet och plockar massor av kantisar allt medan pojkarna kör cross och tokbadar i kallt sjövatten. Våra regenter borde åka hit, dra på skrot kläder andas skogs luft, vandra i skogen, njuta av sjöutsikten och vips vore allt mycket bättre.

I dag har vi haft besök av fina vänner.  Fikat med varm kladdis i solskenet, badat från nya bryggan och pratat om allt mellan himmel och jord. Vi träffas sällan, men när vi väl ses är det som om vi sågs i går. Tack snälla för att ni kom förbi. Vi ses snart igen :)

Storebror har lagat min mormors gamla cykel. Länge har den stått i förrådet och skräpat. Maken har flera gånger suckat över att den tar plats och att jag antagligen inte kommer att använda den men nu......
Den är så fin och så full av kärlek. Jag har cyklat runt idag och ja....i morgon kommer mera.

Tjingeling!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin bloggvän du är. Tack rara du för kramen. Den behöver jag så väl. Tack!

    Ha det fortsatt bra (och du, glöm inte cykelhjälmen :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart inlägg du visar....jag kan riktigt känna hur du njuter av din semester.
    Jättefin bild du fick till precis innan han dyker ner i "vaken".
    Kan tänka mig att sonen blev lite stolt när han fixade cykeln till sin mamma.
    Hoppas att du får en härlig tur!

    Stora kramen till dig vännen!
    Veronica

    SvaraRadera
  3. Perfekt semester med andra ord!!! Mysigt ni verkar ha och har ni EGEN brygga!? Å vad avis jag bliiiiiir. :o))

    SvaraRadera
  4. Tack för att du bjuder på en bit av himmelriket ;-)
    Det går inget vidare än så länge i Gothia. Gustav är besviken och ledsen. Hoppas det blir vinst i morgon och att jag får med mig lite tur hemifrån!
    Kram fina Kristina!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina