Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 13 maj 2012

Vårt paradis

Godmorgon! Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe och myser helt för mig själv. Det händer inte så ofta. Jag gillar tidiga mornar i ensamhet, men sover lika gärna länge. De helg mornar när jag vaknar tidigt och verkligen vill gå upp är magiska. Det är tyst överallt, jag startar en brasa, kryper upp i soffan med en bok eller som i dag tar jag plats vid köksbordet med morgon tidningen.



Såhär såg vårt paradis ut när vi var där i påskas. Nu hoppas jag att träden slagit ut och att skogarna är fulla av vitsippor. Det är så härligt att få uppleva våren två gånger. Eftersom nästa vecka är en klämmis passar vi på att åka upp ett par dagar. Nu ska jag väcka familjen, bjuda på frukost och så småningom vinka av semester firaren. Ha en go söndag!

5 kommentarer:

  1. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ju alldeles andlöst vackert! Och vilket spännande äventyr sonen har fått ge sig iväg på. Hoppas han får det riktigt, riktigt roligt!! Kram.

    SvaraRadera
  3. Men vilken härlig morgon. En bra start på dagen. Och vilket paradis sedan, oj så trevligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Vilket fint hus som ni har!! !Du är verkligen bra på att förmedla dina tankar och vad du är med om på ett jättehärligt sätt. Man rycks med och vill läsa mer...

    Hoppas att ni får en underbar helg med allt vad ni nu ska hitta på. Skönt med en kortvecka på jobbet. Själv har jag föräldramöte i morgonkväll så det blir en lååååång dag på jobbet. Men sen är det snart ledigt igen, jobbar bara onsdag...härligt!!!

    Förstår prcis vad du menar när ungarna reser bort. Jag känner likadant när mina ger sig iväg. Den veckan som båda var iväg en vecka kändes avkopplande MEN saknaden var enormt stor!!

    Nu väntar jag med spänning på vad vi ska ta kort på den här veckan!!!

    Ha det bäst och sköt om dig!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  5. Antar att ni snart sitter i bilen på väg mot ert bästa ställe i Världen!
    Hoppas solen skiner på er, men gör den inte det så ligger det säkert lager med ljus att tända och mysa inomhus istället.
    Ha det riktigt skönt i Paradiset!
    Kram från Monica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina