Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 17 april 2012

I like my pink flowers

Hej hopp!
Ett litet tillägg till gårdagens miss. Jag hade funderingar på att få till en bild på stora sonens favvo gosedjur från småbarns åren. Han hade en stor "bamsegris" ala Lotta på bråkmarargatan. Bamsen var med överallt, H höll honom under armen  och kunde utan problem göra annat trots grisen hängande där. Han var ofta smutsig, ganska så sliten men ack sååååå älskad.
Ja inlägget då, när jag lagt mig i går kom jag på att jisses jag har glömt fota och publicera. Smög mig upp men insåg snabbt att nej, inte rotar jag fram bamsen ur en låda och kämpar med ljus, inställningar och komponering kl elva. I stället fotograferade jag en hängare med sjalar i min klädkammare, med mobilen. Nöjd kröp jag tillbaks i sängen och publicerade. Fotot var helt ok - men i dag såg jag att det försvunnit på vägen.........
Typiskt!

Tack snälla Sandra för din kuliga fotoutmaning.
Ha en go kväll!

2 kommentarer:

  1. Så kul med alla fotoutmaningar men jag hinner inte riktigt känner jag, Men jag skulle gärna vilja vara med! Var är grisen då? ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Tack själv, vad underbart att du ens tänkte tanken :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina