Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 16 april 2012

Rosa

Ett snabbt mobil inlägg om färgen Rosa. Sveas bonus färg.

Sjalar kan man inte få för många av, flera har rätt färg. Hade andra planer vad gäller mitt inlägg men detta får duga.

Ser you

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. SV:)) Kul att du oxå gillar handboll..ja det är en härlig sport som ligger lite i skymundan från andra sporter som t.ex fotboll..tyvärr.
    Mitt intresse började när jag gick i 2: klass (och det var ju på Stenåldern.hahaha) då jag började spela. Sedan höll jag på fram till 2000(kan ha varit -99, jag minns faktiskt inte) jag tillsammans med 2 andra som oxå hade spelat blev erbjudna att låta killar o tjejer testa ett par gånger. Min dotter var en av ungarna som kom och jag hade sagt att så länge hon ville träna så var jag gärna tränare. Nu har vi hållt på i 2 år och dottern älskar det. Även sonen tränade förra året men i år har det tyvärr krockat med hans hockey och då valde han hockeyn. Dottern spelar oxå hockey men det har inte krockat. Förra året var vi pojkar o flickor tillsammans år -02/03. Ca 8 var tjejer. I år är det uppdelat och nu har jag ca.20 tjejer/träning. Det är verkligen enormt roligt att få lära dem en sport som jag sysslat med och som jag har ägnat mig åt i halva mitt liv.Ja, det var väl min historia..så nu vet du varför det blir så mycket sportliga inslag i mina inlägg ibland.

    Natti natti...
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina