Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 25 februari 2012

Mello i Malmö :)

Godmorgon på er alla bloggisar. Solen skiner, köp gardiner....... Visst det drar  med sig en del när man renoverar, nya gardiner i köket vore kul, en ny matta under matbordet och lite nya tavlor. Men det får bli en annan dag. 
Killen på bilden  längtar så till att det kvällas. I julklapp fick han och jag biljetter till melodifestival deltävlingen i Malmö. Danny kommer och just i skrivandets stund skapas det ett stort Danny plakat som skall med. Vi ska klä oss "festivalfina", äta på restaurang med resten av familjen och sedan bege oss ut i vimlet.
Att min fina lilla son är en teater apa har nog ingen av er missat och hans förhoppning är att en dag få stå på en riktig scen och underhålla.
Bilderna är i från skolans melodifestival 2010 då han inför 200 personer framförde Eric Saades Manboy.
Ingen var stoltare än jag.
Innan kvällen får ta vid ska jag göra några måsten som lätt hamnar längst ner på "att göra listan" bla åka till återvinningen och ta mitt miljö ansvar.

Sedan ska kameran och jag ska försöka få till några läx bilder och en långpromenad står också på min något trevligare lista i dag. Njuta av en ledig dag med andra ord, allt medan maken sliter med renoveringen. Konstig arbetsfördelning......... eller inte......

Ha en underbar lördag.
Kram Kristina

6 kommentarer:

  1. Det låter ju onekligen som en riktig toppenlördag, vad skoj ni ska ha ikväll! Heja Danny och hoppas ni får en riktigt kul kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får det riktigt, riktigt bra! Härom året var vi på genrepet till finalen i Globen. Det var verkligen roligt! Det går ju inte att komma ifrån det faktum att det är väldigt roligt att uppleva något live. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ska spana efter er bland alla ballonger från första parkett (framför TV:N)
    Hade gärna haft en live-upplevelse själv men jag har inga blivande skådespelare i familjen eller någon mello-fantast överhuvudtaget.
    Men ikväll är vi alla hemma så kanske får jag sällskap i soffan...
    Ha en kul kväll som i skrivandets stund redan är i full gång för er.

    Kram fina Kristina
    Vi höres!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni hade det bra igår kväll. Startfältet gick inte av för hackor. Kan tror att sonen är nöjd så här dagen efter :-)

    Perelli är nog inte lika nöjd.....

    Ha en toppenfin söndag

    SvaraRadera
  5. Jag är en Mello-älskare och jag hoppas att ni hade en toppenkväll.

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade riktigt skoj på Arenan, och hälsa "Saade" att han var grym redan då för två år sedan!

    Kram!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina