Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 19 mars 2010

Lets Dance

YES!!!!!!
Tack och lov:)
Då kan vi titta nästa vecka med.
God natt gott folk

Kram Kristina

3 kommentarer:

  1. Betyder det att kylskåpet inte längre är kvar? Vi såg inte slutet så jag förutsätter att ordningen är återställd till slutfinalen :D

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Och det gjorde nog "kylskåpet" med. Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det var ju för väl!
    Det låter härligt med trädgårds inspiration. Själv har vår trädgård blivit ett stort trädäck. Det är skönt ibland, men ibland skulle det vara kul med en större variant som man riktigt kunde grotta ner sig i och få utlopp av sin fantastiska fantasi.....
    Här blir det fantasi i krukor i stället. Med er trädgård förstår jag att det kliar i fingrarna på dig. Ni har verkligen potential till hur mycket spännande som helst.
    Ha det bra, kramar Monica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina