Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 11 oktober 2009


Godkväll på er gott folk!
Jag har varit en dålig bloggare denna vecka, jag vet.
Almanackan har varit fulltecknad från morgon till kväll och jag har stupat i säng. Ibland blir det så. Nu är hösten här med besked. Jag älskar ju hösten och njuter av naturens alla färger. I dag har jag tagit en lång lång promenad med endast bra radio som sällskap, nu är jag redo för en ny vecka.
Såhär såg vårt fruktfat ut i fredagskväll, i morgon får vi nog allt fylla på. Hela familjen är som tokiga i clementiner och när de börjar säljas på höstkvisten är vi inte sena med våra inköp.

En annan sak som vi gillar här hemma när mörkret och de tända ljusen lockar in en till soffan på kvällskanten är glögg.
Denna flaska hittade jag på systemet tidigare i veckan. Tänkte att den måste ju vara med i detta clementin inlägg då den är smaksatt med just det, clementin.
Jag måste säga att jag känner mig lite skeptisk men prova årets glögg är ett måste varje år. Förra årets med blåbär tyckte jag var god, kall med en isbit i. Fast helst vill jag att glögg ska vara riktigt varm och ha en typisk julsmak.
Vi brukar göra egen glögg men det får vi ta en annan dag. Nu börjar detta inlägg kännas lite juligt och då är det dags att dra i handbromsen.



Ha en toppen kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Det är gott med clementiner! Små och söta ska de vara!
    Glögg är faktiskt ingen favorit, dricker bara för att det hör julen till! :) Ha det bra! Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina