Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 11 oktober 2009

Bebisgos!



Lördagskvällen tillbringade vi med goda vänner.
Maken hade gjort en helt underbar höstgryta och vi satt länge och pratade om ditt och datt. Visst är det toppen med de vännerna som man har det vardagsmysigt med. Jag menar, ibland har vi middag med vänner där vi dukar fint, fixar tre rätters och klär upp oss lite. Det är något jag gillar skarpt men jag tycker likamycket om dessa lugna hemmakvällar där man egentligen kunnat ha mjukisar.

Just denna lördagskväll hade vi två huvudpersoner som "slogs" om uppmärksamheten. Den ena klarar sig inte utan ström,, tv:n och den andra klarar sig inte utan mat var tredje timme och massor av gos, lilla underbara Isabell.
På tv var det som hos resten av svenska folket fotboll såklart. Tråkigt att det gick som det gick. Fast inte oväntat om jag får säga mitt. Jag tycker att Sverige spelat dåligt ganska länge. Vi kan inte leva på Zlatan eller VM-94 längre. Nej, in med nya friska krafter om jag får be.
Vi grämde oss inte så länge utan gosade glatt med denna underbara tjej som både skrattar och sprallar trots sin unga ålder. Bebisgos är underbart!
Nu väntar tv:n och gos med stora sonen. Lillebror sover och maken är på jaktmarken och laddar inför morgondagens älgjakt.
Kram och godnatt! :)

1 kommentar:

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina