

Hit åker vi i september. Kan inte få nog av alla vackra bilder från denna underbara grekiska ö - Kefalonia.
Planen är att utforska ön och vi har två långa veckor på oss. Det ska vandras i bergen, vi ska snorkla, bada, sola, titta på de berömda droppstensgrottorna, simma bland fiskar, shoppa ett och annat, äta god mat, dricka gott vin, frossa i glass, plocka massor av snäckor och fina stenar, fotografera, lära känna nya människor, gosa med familjen och ladda batterierna inför ett nytt läsår. You name it!
Det är härligt att ha garanterad sol och värme framför sig när det bara öser ner utanför köksfönstret.
Åhhhh, vilka underbara bilder. Ta mig härifrån!! Blir helgalen av allt regnande. När kommer den där sommaren??
SvaraRaderaKraaaam
Ser underbart ut! Känner just nu att jag är lite ledsen att vi inte bokat en sommarsemester! Kram
SvaraRadera:) Där hade vi ett semestertips!
SvaraRaderaKul att du hade lämnat ett litet meddelande på min blogg! Tack!
Hoppas ni har en bra helg :D