Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 17 juni 2009

Underbara Onsdag

Sitter vid tv:n med mina killar. Alla tre faktiskt. Lillebror är ledig och får vara uppe länge idag. På tv vankas det lumparfilm " Nionde kompaniet " Stora Killen drömmer sig tillbaka, barnen längtar till de blir stora och jag bloggar...... genusperspektiv eller.
Lillebror frågar hela tiden " Är det såhär att göra lumpen eller..." kanske inte, eller vad vet jag.

Min förkylning vägrar ge med sig och det är tröttsamt. Detta har jag försökt råda bot på i eftermiddag.
Jag har:
Sovit en stund
Läst och druckit te i bersån
Planterat blommor
Fixat middag
Myst med min Mor
Sovit lite till
och nu sitter jag här hos er med datorn i knät. Hoppas jag är på topp i morgon.

Kom på att jag glömt visa er mitt senaste målarprojekt, dåligt av mig. I morgon kommer bilder och kommer du ihåg din första.....
Simma lugnt! Kram :)

2 kommentarer:

  1. Jag ville egentligen bara önska en glad midsommar och hoppas att din förkylning ger med sig :) Jag har haft så mycket att göra och har knappt hunnit läsa bloggar. än mer kommentera och svara. Oj vad jag längtar till den tiden kommer då man kan ha sommarlov!

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag annars kan väl en eller två snapsar råda bot på en förkylning! =)
    Ha en trevlig midsommar!! Kramar Jessica

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina