
Stackars alla studenter, skolklasser, idrottsföreningar mm som skulle firat i kväll med vackert väder. Vi skulle haft korvgrillning och brännboll i parken med klass 1B / handbollsavslutning med picknick och match mellan barn och föräldrar på beachhandbollsplanen........ båda blev inställda.
Vi åt hamburgare inne i köket, hyrde film och kröp upp i sofforna med filt och tända ljus. Höstkänslor som krävde glass med varm chokladsås, det var vi snabbt eniga om.
Trots att det började med deppiga munnar var vi efter ett tag överrens om att detta var vad vi behövde.
Kram :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina