
Sitter alltid och funderar när jag cyklar. Idag om en vecka är det skolavslutning. Detta läsår har precis som alla andra, bara tokrasat fram i x2000 fart, jag har flera gånger letat efter handbromsen, dock utan resultat.
SÅ.... om en vecka står vi där, finklädda med en liten tår på kinden, allt medan vi sjunger den blomstertid nu kommer och alla andra vackra sommarsånger.
Detta året lämnar jag vidare mina barn och det känns kan jag säga. Suck! Tur att de finns inom räckhåll så jag kan se dem och pussa på dem lite ibland.
Nu drar vi mot Köpenhamn, I kväll blir det kräftskiva i husbilen någonstans på den danska sidan, såklart är du alltid välkommen....see you!
Kram :)
I
Jag kan sakna det där riktiga skolavslutningarna nu! När man jobbar med vuxna blir det inget sådant! Och ingen skolavslutning nästa vecka heller för min del, jag får vänta ytterligare två veckor. Men den som väntar på något gott - väntar alltid för länge eller hur var det? =)
SvaraRaderaHa det så trevligt i Grannlandet!
Kram Jessica