Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 7 april 2009

Solig Tisdag

Hej!
Sitter framför datorn och har i en timme tittat runt hos alla mina bloggvänner. Trots att vi inte känner varandra följer vi varandras liv och läser varandras tankar. Dag ut och dag in. Just nu är det toppen att bara sitta här och klicka runt. Det vimmlar av vårtecken överallt och många har liksom jag lite vårprojekt på gång. Hittade en blogg där en fiffig tjej gjort flera tavlor med bara svartvita foton. På vit bakgrund i en vit tavelram på en vit vägg. Jätte fräscht. Är själv sugen på att måla vårt datorbord vitt. Köpa nya gardiner och klä om länsfåtöljen. Passar inte just nu, men tankarna finns.
Har fått en rejäl muskelinflammation i höften. Skulle egentligen inte vara ledig förrän i morgon, men beslöt mig för att ta det lugnt även idag.
Barnen har ju påsklov och vi tar dagen som den kommer. Tror att det bli lite påskbak i eftermiddag. Jag har ett underbart recept på chokladbiskvier doppade i vit choklad med gul karamellfärg. Påskigt värre!
Kram på er så länge! :) (14)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina