Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 3 mars 2009

Tisdag med vår i luften

Farmors goda Semlor.
Hej hopp!
Där jag bor har det varit vårväder idag och vipps känns allt mycket lättare. Vill rusa iväg till trädgårds handlarna och köpa vårblommor direkt.

Har shoppat med kusin mini idag. Brorsan min med sambo var också med men jag lekte småbarnsmamma och antagligen lekte de nyförälskade utan barn. Vi handlade en väska till söstra min. Hon ska kalasa på Söndag och önskade sig ngt för en gång skull. Hon är i fjällen nu och läser sällan min blogg (om du blev orolig över att hon skulle få nys om vad vi köpt.) Jag köpte lite nya overknee strumpor och ett par nya stövlar. Har en viss förkärlek för strumpor.........

Nu sitter jag här igen och drömmer mig bort. Borde läsa div handlingsplaner inför morgondagens jobb, men orkar inte. Det blir nog lite tv och tidigt sänggående i stället. Hinner läsa i morgonbitti. Min nya bok är spännande och det lockar mer än jobbmaterial.

Jag älskar hjärtan av alla de slag och har hittat två nya till min samling. Visst är det mysigt att ha ngt extra att titta efter när man är i en inredningsbutik eller i någon annan affär. Har även ett visst habegär efter nallar. Fina nallar, gärna små.

Ja, det var allt för idag. Denna vackra blåa dag, i dubbel bemärkelse vackert väder och vinst för di blåe igår. Jippi! Snacka om att det var en bra match. Sonen mobbade mormor lite efteråt ( hon är ju LUGI fans sedan barnsben) och lyckades få henne att köpa en H43 halsduk till honom. Ja säger då det.....
Kram och godnatt! :)

1 kommentar:

  1. Känner så väl igen det du skriver. Man vet så väl vad man borde göra men det är ju så mycket annat som lockar.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina