Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 6 februari 2009

Underbara Fredag





Någonstans i Skåne.....
Lite bilder från mig en underbar fredagskväll. Vi har ätit gott. Det blev Kycklingfile´i thaisås med äggnudlar och ett gott vin. Ny har vi bänkat oss i soffan med popcorn framför Lets dance. Maken slumrar lite mellan låtarna så allt är som det ska,lilla sonen har bjudit oss på en underbar efterrätt " Bolt Jönsson" dvs frukt,glass,grädde och chokladsås på toppen. Gjort med kärlek så det smakade toppen. Helgen bjuder på vila, god mat och vassa mys.Förhoppningsvis ska vi kunna pricka in ett litet gosebesök hos världens finaste lilla mini kusinen.
Kram till er alla! :-)
PS ett litet smakprov från köket.

1 kommentar:

  1. Köket ser jättefint ut! Nu har vi haft en mysig vecka med mycket skidåkning och i natt bär det av hemåt igen. Ha en skön helg! För oss blir det Melodifestivalen i kväll.
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina