Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 5 februari 2009

Glad Torsdag

Hej!
Fredagen är helt klart veckans bästa dag. Nu har jag kommit på att torsdagkväll inte är så tokig heller. När man kryper upp i soffan och tänker att jag borde gå och lägga mig - ska upp tidigt i morgon och jobba..... då kommer man på "JA DET ÄR JU FREDAG I MORGON". Minsta sonen har planer på en ny sorts fredagsdrink.Han gör ofta drinkar till oss på helgen. Vi behöver många pengar och en affär med många sorters frukter. Ok det är ju fredag så varför inte.
Nu sover han gott där uppe i sin säng. Överraskningen visade sig vara Bio. Filmen heter Bolt, tror jag. Den har premiär i morgon och de var de första som såg den. Jippi, dessutom i 3D.

Maken står faktiskt i köket i kväll med, men han är inte i fixartagen utan styckar ett vildsvin. Grovstyckningen gjorde han såklart ute.....
Jag hade tänkt ta lite bilder men väntar nog lite. Ett av våra favoritprogram på tv är Vad blir det för mat med Per Moberg, men han kan få stå för styckningsbilderna. Däremot kan jag bidraga med goda recept någon gång. I helgen ska vi äta grillad lammfile´. Våra grannar tycker att vi är tokiga som grillar året runt, men livet är till för att njutas. Det kom vi överrens om igår. Eller hur!

Har hittat ett fint tyg på Åhlens så i morgon ska jag göra en ny tygtavla till en vägg i köket. Letar fortfarande efter ngt till vardagsrummet. Älskar Mairos tyger jag får nog titta lite mera noggrant.

Nu ska jag traska en liten runda med hunden. Vädret är si och så, önskar faktiskt att det kom lite snö. Konstigt när jag skriker efter våren, men visst är väl det vår i Skåne. Blandad kompott.
Kram och godnatt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina