Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

lördag 14 februari 2009

Tedrickar Lördag

Hej på er!
Det blev sent igår och det känns nu, men vi hade det toppen kul.Så viktigt det är med fina arbetskamrater. Jag ska snart ge mig ut på en långpromenad med hunden och sedan ska jag ta tag i förberedelserna inför kvällen. Det blir en favorit till huvudrätt, Sherrymarinerad kycklingfilé och pastasallad. Till efterrätt ska jag prova ngt nytt, chokladkolapaj. Jag har haft receptet liggande länge men det har aldrig blivit av att jag gjort den. I morgon får ni veta om den var värd att vänta på. Det verkar som om kvällens melodifestival är ngt att se i allafall. Många roliga artister. Man kan ju gå in på svt.se och tjuvlyssna lite men det tycker jag är synd.
Nu väntar solen och vackert snöväder. Jag tänkte berätta om ett gammalt fredagen den trettonde minne men det får bli senare.
Kram så länge. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina