Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 11 maj 2015

Måndag i mitt ♥


Ny vecka och dessutom en korting.
Vårens klämdagar är toppen. En ynka semesterdag och vips en långhelg.
Lillebror ska åka med sitt handbollslag till Tyskland på cup.
Det känns konstigt att skicka iväg honom flera dagar utan mamsen. 
P säger att jag behöver vänja mig och att det med all säkerhet blir toppen. Egentligen är jag inte orolig, men det är min lille bebis ju.


Maken och jag har tänkt åka till Prag innan våren övergår i sommar. Jag sitter varje kväll och surfar efter bra hotell men jag har inte bokat ännu. 
Har du något tips?

Nu ska jag snöra på mig joggingskorna och dra ut på en liten runda. Det blir upp för backen och in till höger.

Stor kram 
Kristina.


1 kommentar:

  1. Visst är ens minsta allt ens lilla baby. Jag vet hur du känner. Samtidigt som man måste släppa. Härligt med en resa till Prag. Gillar också att vi har lite extra lediga dagar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina