Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 13 juli 2014

VM avslutning

Hej min vän!
Söndag och finaldags i fotbolls VM.
Det vankas fotbolls fest hos grannarna så jag får skriva snabbt.
Vem hejar du på? Gör du som jag och tittar med ett öga och myser i soffan med en bok, eller går du all in.
Är du super glad att spektaklet är slut eller kommer du att sucka tungt i morgonkväll.

Bild från min kamera/Lundakarnevalen 2014
Innan VM startade satsade vi 100 kr på vem som blir de fyra bästa lagen.
Jag är helt lost när det gäller fotboll men tävlingar gillar jag.
Nu gick det inte så bra men.....
Brasilien, Tyskland, England, Belgien
Bäst hade det ändå varit om Sverige var med. Kan inte låta bli att tänka på VM -94 då vi såg alla matcher. Grillade och drack vin till sent, sent.
(Visst minns du Malin)
Hejade på Sverige så det stod härliga till, både i trädgårdar, på campingplatser och till slut när de duktiga grabbarna kom hem till Stockholm.
I kväll hejar jag på Tyskland.  Kanske vinner min käraste och då kan jag håva in pengarna.
Hihi
Puss, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina