Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 26 juli 2013

Godmorgon!

Så här vackert var det utanför mitt toa fönster vid femtiden i morse.
Jag har sovit jätte dåligt i natt.
Jag klyddade till det för mig i går kväll och det har jag grubblat över hela natten.
Vi har en familj på besök som inte varit här tidigare. Vi har jätte trevligt och barnen hade verkligen sett fram emot att de skulle komma.
En annan vän hörde av sig i går kväll och ville komma upp över helgen. Kul tyckte jag, vi har gott om plats så det fungerar bra.
Vi har inte setts på flera veckor så jippi vad kul!!!
Det jag glömde i min iver var att vi faktiskt redan hade helgplaner med de som redan är här.
Det blev knasigt och usch innan jag fick rett ut detta.


Är du som jag som har svårt att säga nej.
Min vän hade i alla fall förståelse och deras helg fick omplaneras igen.
som tur är ses vi snart.
Stor kram vännen.

5 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur det känns när det blir så där tokigt... Hoppas att allt känns bra nu igen! Sådant är inte värt att ödsla energi på och dessutom är de flesta människor så vettiga att de kan släppa något som gått fel av misstag. Det ser så mysigt ut hos er! Många kramar.

    SvaraRadera
  2. Ibland kan de bli knasigt, men skönt när vännerna har förståelse för att man kan vara lite virrig. Sådan är jag med lite titt som tätt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mitt problem är väl att jag ofta pratar först och tänker sen... det blir ofta lite tokigt och jobbigt eftersom jag tänker mycket på vad jag sagt efteråt.
    Tur att det löste sig!

    SvaraRadera
  4. Men kära du! Hoppas att det löst sig på bästa sätt och att du sover gott igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Oj jag hade inte heller sovit. Skulle lidit att jag gjort bort mig, men tur att saker och ting går att reda ut, ibland klantar man till det, har nog hänt alla. Men jag förstår din ångest.
    Tack för fina ord hos mig! Klänningen är en Odd Molly som är flera år gammal. Kanke går att hitta på Tradera om man har tur.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina