Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 6 maj 2013

Det kom ett paket.


Hej Måndag!

Efter en lång arbetsdag hamnade jag i soffan med laptopen. Min kära dator som skrämde mig rejält igår. Jag håller på att fixa med mina bilder och hade alla bilder från 2012 och 2013 här.
Datorn startade men förblev svart..  Hjälp vad orolig jag blev. Satte mig i bilden och körde iväg till affären. Hjälp mig!!!! En trevlig tjej började greja medan jag förberedde mig för det värsta. Som tur var så var det batteriet som gått söner så ganska så lätt fixade hon problemet och mina bilder kunde flyttas.
Hur har du det med dina bilder, var förvarar du dem, har du någon back up?

Detta fina kortet, en bok om  kroppens behov och olika tips på förändring och ett brev fyllt av underbara värmande ord kom till mig.
Ända från Amerika.



Kortet har ramats in och hänger vackert i hallen. Visst är det vackert. Jag är så glad och rörd. Tack finaste Monnah.
Vem är denna fina människa som skickar paket över Atlanten då?
En bloggare, en av de första som jag kom i kontakt med. 
Det är längesedan nu och jag räknar henne som en kär vän. Vi vet mycket om varandra. Delar varandras vardagar i med och motgångar. Stöttar och sporrar.
Jag är så glad att vi hittade varandra. Monnah har väldigt många kloka tankar, hon delar med sig av nyttig kunskap blandat med vardagstänk och musiktips. Sedan snart ett år tillbaka bor Monnah och hennes familj over there.
Vill du veta hur hon har det klickar du här.

Mina killar har varit och fiskat så denna kväll avslutas med rökt lax och hockey.
Tror inte man kan ha det bättre.
Stor kram Kristina


3 kommentarer:

  1. Ja bloggandet har verkligen gett mycket :-) härligt med en vän over there o kul med ett paket. Själv är jag ju barnsligt förtjust i paket. Å sådana där vackra kort.

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram/Tanja

    SvaraRadera
  2. Bloggvänner är ett kvitto på att nätet inte bara är dåligt. Att det inte bara finns något som heter näthat utan att det finns vänskap och kärlek också. Fint att få vara med om.

    Ha det bäst

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina