Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 3 mars 2013

Att se det från den positiva sidan kan vara svårt i bland men det går....

Massor av tack till er allihop, både ni som varit med i dagens utmaning och alla ni andra som troget kikar in här hos mig. Det är så kul att läsa era kommentarer och följa er i er vardag, titta på era bilder och med dem få egna ideér till nya bilder eller projekt.

Trots att denna dag inte blev så som jag hoppats så är det med ett leende på läpparna som jag kryper till sängs. 

God natt gubben i månen.
Som jag skrev i morse så skulle det blivit både handbolls match och lång promenad i solskenet.
Men undertiden som vi åt frukost och  tittade på vasaloppet började mina ben att klaga.
Båda knäna svullnade upp och jag fick svårt att gå.
Andra gånger har värken kommit smygande men nu så från ingenstans så bara fanns den där.
Varför? Varför?
Nu i kväll efter en hel dag i soffan med film och böcker känns det bättre men jag oroar mig lite för i morgon. Hur känns det då?
Det positiva är att det har blivit massor av härlig kvalitets tid med stora sonen som varit hemma hela dagen. Vi har haft mysiga och tänkvärda samtal, ätit lunch på tu man hand och pluggat kemi.
Dessutom blev det ju grillat till middag.

Kram Kristina

8 kommentarer:

  1. Skønt solen er fremme og foråret på vej.
    Smukt billede af månen.

    Jeg har en lille fin konkurrence på min blog, kig ind hvis du har lyst.
    Kram OddStyle

    SvaraRadera
  2. Men varför svullnar det upp i knäna?? Överansträngning??
    Hoppas det lagt sig under natten och du mår bättre idag!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Fy! Vad är det som tokar sig i dina knän? Låter verkligen trist!
    Skönt att dagen blev bra trots allt... :)

    SvaraRadera
  4. Tråkigt för dig att knäna svullnade upp. Vad än fattas dig finns du från nu i mina tankar. Härligt dock att dagen ändå blev bra. Mys med sonen är inte fy skam!
    Ha en underbar kväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Det där med knäna låter inte kul. Hoppas det ger med sig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Att ha värk är fruktansvärt! Jag får det ibland och det är verkligen jobbigt. Värme är det enda som hjälper för mig och jag är glad att ha en mamma som stickar handledsvärmare åt mig.
    Hoppas det släpper lika plötsligt som det kom!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gulle dig vad tråkigt!
    Hoppas att du mår bättre nu och att värken försvinner. Brukar du har dessa problem?
    Tänkte oxå på värme eller tar du medicin. Krya på dig kram fina du!

    Ps. Så gullig nalle du visade....

    SvaraRadera
  8. Vad tråkigt med dina knän!:( Kommer det bara så där apropå eller kan du se orsaken till det? Hoppas att det gick över snabbt.
    Inget kul med ofrivilligt soffläge, men mysig att få tid med sonen!:) Gäller att ta tillvara på de stunderna.
    Vacker bild på månen! Min pappa bor i månen enligt de yngre kusinerna och det var det första jag tänkte på när jag såg din bild!:)
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina