Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 7 oktober 2012

Botemedel mot förkylning


Hej! 
Jag är förkyld och gnällig. Snorar och hosta. Suckar och tycker synd om mig själv.
Behöver ett botemedel snabbt. Vill inte missa hela helgen 



Visst är det pestigt med förkylning och hosta. 
Det händer att jag tänker att det hade varit skönt att stanna i sängen en hel dag. Bara sova, läsa och lata mig.
Men de tankarna kommer ju när man är frisk, eller hur.
I går låg jag i sängen hela dagen, sov mig igenom en lång och efterlängtad lördag. 
I dag mår jag bättre men det får nog bli sängläge i dag med. Trots att jag vet att vila hjälper så suger det. Hela helgen, vips borta

Ja detta blev bara ett tycka synd om mig inlägg. Skönt var det att få det på pränt. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och jag somnar nog direkt.
Suck!

Hoppas du mår bra, jag tittar in hos dig lite senare.
Kram Kristina

3 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt, jag håller med dig en hel helt till spillo. Samma är det här när jag ligger i migrän, tack och lov inte jätte ofta.
    JAg träffas jätte gärna en en dag, jag har ingen mail till dig, min finns på min blogg om du sänder en rad. Det hade varit jätte trevligt med en träff..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nä men fy då, låter inte alls kul.
    Hoppas du snart blir bättre.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Krya på dig kära du!
    Kram Maria

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina