Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 6 augusti 2012

Tack snälla ni!

Hej vänner!
Jag är glad att så många vill vara med i Marias och min fotoutmaning. Att läsa era tankar och titta på era tolkningar ger massor av inspiration till fortsatt fotografering.
Jag har uppdaterat listan med utmanare, ta gärna en titt och har jag missat dig, snälla kommentera så ditt bidrag också kommer med.

A house with a viewBara SaraChatarinas världCreandoEn bild tusen möjligheter, En grodmammas vardag, En och annan dag,Edith och jag,Galenskap och lite allvar, Hem ljuva hemIkasLife´s Silverlining and I,Livets kreativa stunderMamma med ambitionerMaria syr och så vidare, Meam die,  Med liv och lust, Mest virkatMillandanteMitt hem är min borgMrs Stenlund, Photo by emmaQueen of KammeborniaRufft och söttSveasTant Emmas bravaderTrixis lya och Vilda tankar




I Lördags var jag och familjen i Helsingör. Vi strosade runt, tittade på folk och njöt av det fina vädret.  Med mig hem hade jag underbart vackra blommor. Det är en fröjd att köpa blommor i Danmark. Stora härliga buketter till en billig peng.
I kväll blev det många bilder som avslutades med ett collage.  Jag skulle kunna sitta i timmar och bara collaga.....
Men nu väntar  OS handboll och te mys med storebror.

Tjingeling! 

2 kommentarer:

  1. Glömde helt bort mig igår men lovar att jag är med nästa gång. Fotot var taget men tror jag hade hjärnsläpp....

    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men vilket fint collage!

    Hoppas att du har det fint och att du njuter av ledighet.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina