Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 6 juli 2011

Mitt i veckan :)

Hej hopp!
Har satt mig tillrätta vid datorn och i bakgrunden berättar Nanne Grönvall om sin uppväxt. När hennes sommarprogram sändes i måndags lyssnade jag bara med ett öra.
Hon har en underbar berättarröst och det slår mig att hon borde läsa in ljud böcker.


Bjuder bara på ett kort inlägg med dagens mönster bild. Detta tema dök upp efter att min fina Maria och jag startat en liten fotoutmaning oss emellan. Vi kommer att bjuda varandra på lite uppdrag och där igenom förhoppningsvis lära känna våra kameror bättre. Vad det ska bli av bilderna har vi inte bestämt, så fram tills dess får de pryda bloggen.

Ett annat fotouppdrag, ordlös onsdag finner du
här
.

Nu ska jag fillura på dagens bidrag

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina