Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 17 april 2011

Trädgårdsmys


Har suttit en stund i solen. Men efter ett tag blev jag rastlös, har svårt att bara vara och inte påta i rabatterna. Lillebrors lag är just nu i final och vi är inte där :-( håller alla mina fingrar och tår och hoppas på seger. So long

2 kommentarer:

  1. Så fin bild! Det är så härligt att få pynta lite i trädgården nu!

    Jag gillar blomsterkycklingen!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att lapa sol. Passade på idag. Slog mig ned för en stund. Njutbart.
    Hoppas att det gick bra för lillebror.

    Glad påsk

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina