Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 7 mars 2011

Monday and I`m i Love

Solsken hela dagen. Visst är det som en skål godis en lördagskväll.
Det är helt otroligt vad sol och ljusa dagar gör mycket för humöret och orken.
Flera månader har jag redan legat i sängen vid nio, förvisso med en bok eller med tv:n som sällskap. Nu är jag fortfarande pigg och har inga planer på tidigt sänggående.
I kväll startar en ny serie på tv4. "En unge i minuten" heter den och man får följa förlossningen i Västerås. Det var längesedan jag följde någon serie.
Mina egna förlossningar har gått snabbt och jättebra. Att föda barn var helt underbart och jag skulle gärna göra det igen. Förmodligen får jag sitta ensam vid tv:n och antagligen bör jag ha lite papper till hands blödig som jag är.

I morgon ska jag till biblioteket och låna lite trädgårdsböcker. Det kliar i fingrarna och jag har lite förändringsplaner för vår trädgård. Vill även rita ett trädgårdsbord i modell stor som maken kanske kan snickra ihop :)
Jag vill så mycket men lovar skynda långsamt.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Vårkänslorna = pysselbehov känner jag! :)
    Ha det bra!
    kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina