Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 31 januari 2011

Tänk att ett litet stilleben

kan förändra ett helt fönster.



Jag tyckte att mitt matrums fönster var lite tråkigt nu efter jul och inga nya blommor hade jag lust att införskaffa.
Efter lite funderande kunde jag placera detta lilla stilleben i fönstret och med ens blev det lite trevligare.

Lång glas vas, lite sjösten, ett tjockt hemma stöpt julklappsljus och ett hjärta av kvistar.Hjärtan, ja det har jag många, tror bestämt att jag ska räkna dem en dag.

Nu väntar fika med mina pojkar och sedan soffläge med en bra bok.

So long!

3 kommentarer:

  1. Alltid kul när man gjort något nytt! Kul att lillebror fick gå in med Frankrike!Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att vara med när det händer. Matcherna var superspännande, kan tro att ni var stolta över lillebror också hela familjen.

    Himla fint stilleben i fönstret - glöm nu inte att tända ljuset också!!!

    SV: glömde att svara på din fråga om min nya bordslöpare. Den är köpt på Village, de har rätt fina saker emellanåt tycker jag.
    Hoppas du fick en skön stund i soffan med boken och att fikan var smarrig.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Soffläge med en bok lät trevligt :-)

    Vad pysslig du är. Stillebenet blev superfint.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina