Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 15 januari 2010

Ibland bara klickar det..

Ofta, ofta när jag skriver ett inlägg eller tänkt skriva om ntg finns det en annan tosa som tänkt likadant. Det klickar fint mellan oss, vi förstår varandra bra och känner varandra bra trots att vi aldrig träffats. Vi ger och tar helt enkelt.
Just nu läser hon Åsa Larsson för glatta livet. Jag är avis för jag har redan läst dem. Hon kommer då med den finurliga ideén att jag ska prova författaren Arnaldur Indridson. Haha, gissa vad jag läser just nu?
Just det, änglarösten av inte mindre än, ovanstående författare. Man tackar. Visst är det konstigt. Jag fick låna boken av min kollega förra veckan.
Vet du inte vem jag skriver om måste du titta in hos henne.
Kram till dig min fina vän:)

1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    Du anar inte vad glad jag blir över dina fina ord! (Fast jag var tvungen att klicka på länken för att vara säker på att du menade mig! :))
    Vilken läser du av honom? Jag har plöjt igenom alla!
    Ha en superfin fredag! Massor av kramar!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina