Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 3 december 2009

Underbara Hall

Så är då äntligen bilderna publicerade på hög nivå, ute i suberrymden. Jag är så dålig på att få till det med kameran. Bilderna tog jag direkt när hallen var färdig, sedan har jag bara inte kommit till skott.
Bilderna gör sig inte rättvisa måste jag tillägga. Det färdiga resultatet blev mycket bra. Jag är så nöjd. Det fattas lite tavlor på väggarna, men det vill jag gå och suga på lite till, även ett draperi ska på plats mellan hallen och datavrån. Har en färdig tanke så vi får väl se.........



På väggarna är det råvit kulör och panelen är målad med bruten ljusgrå nyans. Skillnaden färgmässigt mellan vägg och panel belv kanon.




Tavlan med fingrarna har lillebror him self gjort.


Jag tvekade länge men bestämde mig för att inte måla korgarna. Familjen tycker att allt jag rör vid blir vittt, vitt och vitt......

2 kommentarer:

  1. Här är en till som gillar vitt. Snyggt! Det är så kul att gå och grunna
    på de där sista lösningarna.
    Rätt som det är sitter de där!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det blev väldigt snyggt! Jag gillar vitt, hade jag fått bestämma hade det mesta varit vitt hos oss. :)
    Tavlan i hallen som lillebror har gjort var superfin, hade gärna haft den hängande på väggen hemma! Kramar

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina