Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 20 december 2009

Tomtecupen



En skål med varma popcorn, en kopp pepparkakste och Åsa Larssons "Till dess din vrede upphör" ja så låter mina kvällsplaner här hemma. Jag har tänt brasan och kurat ihop mig i soffan med en skön filt.
Resten av familjen är på fotbollscup. Det var en förväntansfull lillebror som med sina supportrar gav sig iväg vid fem tiden. Vi ska spela när det nästan är natt mamma, kanske har du somnat när vi kommer hem, men då väcker jag dig, du måste få se medaljen direkt..........
Jag håller tummarna så de vitnar.
Kram Kristina

2 kommentarer:

  1. M spelade Tomtecupen i grå! Fick en finfin medalj! Hoppas det går bra för lillebror! Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som om du hade en härlig kväll (visst behöver en mamma få vara själv ibland och bara rå om sig?)! Gillar Åsa Larsson. Och hoppas det gick bra för lillebror!

    Vilka rara tomtar du har!
    Cathrin

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina