Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 11 december 2009

Fredagsmys!

Nu är det fredagsmys!!!!
Jag har längtat hela veckan efter denna fredagskväll. Jag har sovit dåligt, det är mycket på jobb såhär i juletid innan alla måsten har bockats av från listan. Det är såklart likadant på alla arbetsplatser, men det känns bättre att börja en ny termin om allt från den förra är avklarat.
Varje morgon har jag tänkt att i kväll ska jag lägga mig tidigt.
Nu är fredagskvällen här och jag ska INTE lägga mig tidigt. Jag ska pynta lite, baka pepparkakshus och förbereda inför morgondagens middagsbjudning. Dessutom ska jag se IDOL finalen med lillebror. Blir det som jag tänkt kommer jag att strosa runt här hemma i joggingstass. Lyssna lite på radion i köket och titta lite på tv i vardagsrummet. Lillebror vill inte vara med och baka pepparkakshuset men pyntar det gärna. Smakade min kollegas goda småkakor i eftermiddags så hinns det med så blir det kanske en plåt med Leilas julkakor också.
So long!

2 kommentarer:

  1. Ditt fredagsmys låter jättehärligt. Bara mysa runt och göra trevliga saker. Läste att du var klar med alla julklappsinköpen samt inslagning. Jag är imponerad. Försöker varje år, men har aldrig lyckats. (och i år är jag föräldraledig - igen...) Fast nästan allt är klart så det är det roligaste kvar, vilket är inslagningen.

    Nej, nu vill jag också fredagsmysa. Så snart lillkillen har somnat (har lyxen att logga samtidigt som jag vaktar att nappen inte rymmer, tassarna stannar under täcket osv.)

    Ha en härlig, mysig helg!
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter. Och klar med julklapparna det är nästan jag också. har bara det där lilla kvar som jag fixar i veckan lugnt och fint.
    Nu skall jag gå och heja på Erik!
    Ha ett gott mys!
    Kramar!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina