Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

fredag 11 december 2009

Erik äger!!!




Sitter ihopkrupen i soffan under ett varmt och gosigt täcke tillsammamns med lillebror. Vi myser med ostbågar och tittar på IDOL.
Lillebror har ringt 099-41402 eller nått fyra gånger. Jag betalar lätt för de samtalen när jag ser glimten i ögat på lillebror när han hör Eriks ljuva stämma" din röst värmer - nu ska jag ge dig min röst"
IDOL dyrkan på hög nivå ala åttaåring:)

3 kommentarer:

  1. ROOOPPAAAAR HÖÖÖGT.. . :D

    Är du med på FB? Maila mig på dubbelorn@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Min 8-åring hejade också på Erik, dels för att han sjöng bäst och dels för att han var snygg! ;)
    Kram och ha en härlig lördag!

    SvaraRadera
  3. Ja, här var det ett större intresse för Idol än vad som uppvisas i det fräkenska hemmet ;-) Jag tror inte att jag någonsin sett ett enda avsnitt av Idol någon säsong...

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina