
Jag har filmlängt..... måste man vänta till helgen med att hyra film eller passar en vanlig vardag. Nu har de två sista filmerna om Johan Falk kommit och jag bara måste se dem. Vill inte vänta, tror jag cyklar inom filmkedjan i morgon. Jag slutar tidigt så jag tänkte måla klart panelen. Efter läxor och kvällsmat kryper jag nog upp i soffan med Johan. Maken ska rensa hjärnan på jobbtankar, sittandes i ett jakttorn.
Nu ska jag se dokumentären " Mamma till en mördare" tillsammans med en kopp te.
So long!
Jag log stort när jag läste om målningen. Känner igen det där. Man ska ju bara fixa lite och så för det med sig så mycket... Tack för dina snälla och kloka ord till mig. Kram.
SvaraRaderaKlart du kan hyra film på en vardag... man ska ju lyxa till det när man kan o vill :)
SvaraRaderaKram / Hafdis
Ha det så skönt! Kram
SvaraRaderaAtt förgylla vardagen med en film låter som en utmärkt idé! Hoppas du får en mysig filmkväll! Kram
SvaraRadera