Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 16 november 2009

Veckans första kväll!



Jag har filmlängt..... måste man vänta till helgen med att hyra film eller passar en vanlig vardag. Nu har de två sista filmerna om Johan Falk kommit och jag bara måste se dem. Vill inte vänta, tror jag cyklar inom filmkedjan i morgon. Jag slutar tidigt så jag tänkte måla klart panelen. Efter läxor och kvällsmat kryper jag nog upp i soffan med Johan. Maken ska rensa hjärnan på jobbtankar, sittandes i ett jakttorn.

Nu ska jag se dokumentären " Mamma till en mördare" tillsammans med en kopp te.
So long!

4 kommentarer:

  1. Jag log stort när jag läste om målningen. Känner igen det där. Man ska ju bara fixa lite och så för det med sig så mycket... Tack för dina snälla och kloka ord till mig. Kram.

    SvaraRadera
  2. Klart du kan hyra film på en vardag... man ska ju lyxa till det när man kan o vill :)
    Kram / Hafdis

    SvaraRadera
  3. Att förgylla vardagen med en film låter som en utmärkt idé! Hoppas du får en mysig filmkväll! Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina