
Jag tänkte måla och tapetsera om i vår groventré. Det är två rum i ett........ Jag tycker det är fint och praktiskt med panel så den ska få stanna kvar ett tag till. Men det behövs ny färg och nya tapeter.

Vi har en stor expedithylla med åtta stora korgar i. Superbra förvaring till träningskläder,mössor och vantar. Ska korgarna också målas om?

Har du ngt förslag på färg eller tapeter? Det måste vara ganska ljusa färger för det finns inga fönster, förutom det i ytterdörren.
Kram så länge!
Själv är jag galen i vitt och skulle målat allt vitt! Men ljusgrått på panel och korgar hade nog också varit fint! Kramar!
SvaraRaderaFår nog ta och hlla med föregående talare, jag tror att vitt och grått skulle passa bra in med resten av huset :)
SvaraRadera/ hafdis
Hej hej!
SvaraRaderaVitt, vitt. Det tröttnar man inte på lika fort!
Så byter man tavlor & tyg!
Det är du bra på!
Lycka till!
Kramar