
IKEAS flaggor vajar på halv stång och mitt IKEAhjärta gråter.
I lördags när lillebror var på kalas passade jag på att besöka vårt nya IKEA. Världens näst största........ jag blev så besviken. Det var mega stort, opersonligt och trångt. Massor av människor javisst, det kan jag ta, jag trivs ganska bra bland mycket folk men charmen, var fanns den? Kanske ligger den nerpackad i en kvarglömd låda vad vet jag..... Jag ska såklart ge detta enorma bygge ännu en chans att visa upp sig från en bättre sida, men det lär nog vänta. :(
Har inte varit där än, men snart så. Ja , det ska bli superkul med bröllop! Kram
SvaraRadera