Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 20 oktober 2009

Utmanad!

Jess har utmanat mig, klart jag hänger på!


Reglerna är:
Kopiera detta till din blogg.
Utmana 5 personer och berätta för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du:Kristina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kram
3. Flicknamn:Karin
4. Pojknamn: Kalle
5. Yrke: Konduktör
6. Färg: Korallblå
7. Klädesplagg:Klänning
8. Mat: Köttbullar
9. Sak i badrummet: kam
10. Plats/stad: Köpenhamn
11. En orsak att vara sen: Kramkalas
12. Något man skriker: Kom hit!
13. Film: Kalle Blomkvist
14. Något man dricker: Kaffelatte
15. Band:
16. Djur: Kamel
17. Gatunamn: Kärleksgatan
18. Bil: Kawasaki
19. Sång: Kung av sand

Jag utmanar er! För er som inte känner till dessa underbara människor, klicka i min blogglista.
(Jag ska lära mig hur man skriver in adressen och länkar......en annan dag! )

Tingeltangel
Vilda Tankar
LantluftUtmanad
Kronblad och lantliv
Tidsmästarinnan

Kram så länge! Nu ska här läggas barn och läsas LasseMaja, minst tre kapitel har lillebror bestämt. BASTA!

4 kommentarer:

  1. Å, min vän jag antar utmaningen, men tänk på att jag fortfarande är en nybörjare.
    Hur för jag över det här?
    Nu är det godnatt, jag funderar till i morgon!
    Sov gott!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Hehe.. Jag som precis skulle ge dig denna utmaning... To late!!

    SvaraRadera
  3. nämen! jag klickar i min blogglista...ser att du ska in där...
    kram jea

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina