Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 29 oktober 2009

Tackkort!



Det kom ett underbart vackert tackkort med posten igår. Det är roligt när tackkortet dröjer lite tycker jag, nu fick vi tänka till lite och minnas festen en gång till. Kortet var uppdelat i fem olika stora rutor och fotografen hade verkligen fångat brudparet och deras lilla son. På en bild blåste någon såpbubblor i bakgrunden och det var så effektfullt. Bröllop är ngt visst.

Nästa år har vi varit gifta i 10 år. Vi gifte oss på min 30 årsdag så kan ni ju räkna ut resten själv. Jag skulle vilja att vi förnyade våra löften på ngt sätt, har lite planer faktiskt. Vi får väl se......
Hoppas att ni får en underbar hösttorsdag, här lyser solen så vackert på den gula björken och jag arbetar veckans sista dag.
So long!

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker bukett!
    Vi tänkte också förnya våra bröllopslöften på vår 10-åriga bröllopsdag men tyvärr blev det inte så. Vi ville åka till Las Vegas, kanske på vår 20-åriga bröllopsdag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Och bröllop är verkligen något som man blir glad av att komma ihåg.
    Tycker att det är en bra ide att förnya löftena och göra något speciellt av det.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina