Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

måndag 19 oktober 2009

Stor men ändå så liten!

Storebror är hemma idag. Han har feber och är allmänt hängig stackarn. Lillebror är på fritis.Både jag och maken är på jobb.
Stackars lilla storebror som fyllt 12, nu måste du klara dig själv.
Mitt mammahjärta har det lite tufft, men mobilen ligger i fickan så vid minsta vibration står jag i givakt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas han snart blir frisk! Ja, man vill helst vara hemma med dem när de är sjuka. Men det går säkert bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Uff... det där är inte lätt. Jag har tack o lov haft jobb där jag kunnat jobba hemifrån vid sådana här tillfällen. Man blir liksom lite liten, även när man är 12, 13 o t o m 14, spec när man är sjuk :).

    Storkramen till er båda

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina