Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

söndag 18 oktober 2009

Inredningsparty!

Hej hopp!
I eftermiddag ska jag på inredningsparty, vilket är helt nytt för mig. Jag är egentligen inte så förtjust i homepartys men detta ska bli spännande. Värdinnan är en underbar vän som jag träffar allt för sällan. Vi har båda för mycket att göra och sörjer att vi inte ses så ofta. Ha ha ses gör vi ju nästan varje dag, då vi har samma arbetsplats, men att ses är att fika på tu man hand eller att promenera i skogen en tisdagskväll, inte att ta en snabb kopp te samtidigt som man diskuterar barn eller en föreläsning någon av oss varit på.
Uppdatering i kväll eller i morgon.

I kväll kommer maken hem, det ska bli skönt. Jag vill ha honom i min säng, så att jag kan sova gott. Jag tror mig veta att han har haft det toppen och att vår frys kommer att fyllas till bristningsgräns med både kött och svamp.
Kommer han inte hem försent ska vi bjuda honom på hans favvo middag. Räkor i kryddhet sås.

Nu ska jag krypa ner i soffan hos barnen. De tittar på film. Storebror är förkyld och hängig men var ändå uppe tidigt i dag och spelade handboll. Det var två lundalag som möttes så det var superspännande. Matchen slutade 20-20. Jag skrek mig hes och alla i publiken var lika engagerade som jag. Visst är det kul med match när många tittar och fast att de bara är 97:or känns det som om det är på liv eller död.
Kramar i massor :)

1 kommentar:

  1. Du får berätta hur det var på inredningspartyt! Låter lite spännande.
    Härligt att få hem mannen igen, då kan det bli som vanligt igen! Fast det har varit kul att ha dig lite mer vid datorn! :)
    När barnen spelar match är man på helspänn och lever sig in i spelet. Det är så skoj! Kramar
    Är tyvärr inte bättre idag, P och jag ligger i soffan och kollar film! ;)

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina