Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

tisdag 4 augusti 2009

Orörd dag!

Godmorgon!
I Söndagskväll planerade jag lite för den kommande veckan (sista semesterveckan)
Jag skulle gå upp tidigt varje dag. Maken skulle väcka mig innan han körde till jobb(7.15 ca)Då skulle jag glatt stiga upp, ta en lång promenad med hunden och sedan äta frukost i lugn och ro, innan Svampboob fyrkants idol vaknat.
I går morse öste det ner och åskade så hemskt att jag vände mig om och sov lite till. Kl.9.35 steg jag upp och skrotade inne fram till eftermiddagen så tji gick det med den planen. Vi tar nya tag i morgon sa jag till maken. Han skrattade glatt och tack för det, jag steg verkligen upp tidigt idag.Har nu promenerat i en timme, duschat, ätit frukost och suttit vid datorn en lång stund och klockan är bara 9.15. En helt orörd dag ligger framför oss. Vad ska ni göra idag?
Vi hörs lite senare. Kram :)

3 kommentarer:

  1. Det ska bli fint väder nu igen, då tycker jag det är extra härligt att gå ut på en tidig morgonpromenad! (om man kommer ur sängen, vilket jag inte alltid gör ;))
    Njut av din sista vecka! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Nu ar jag följt din blogg ett tag, och det är jätteroligt att läsa och se förändringar i ert fina hem(lite känner jag igen.)
    Själv älskar jag också mornar, gärna en stund själv med kaffe & tidning
    innan resten av familjen vaknar. Efter promenaden med lilla hunden förstås, en jätte bra uppiggare!
    Ha det riktigt bra
    kramar från Monica T.

    SvaraRadera
  3. Den där sortens morgnar är de allra bästa. Synd att jag kommer till skott så sällan.

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina