Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

onsdag 26 augusti 2009

Härligt sagt ur barnamun!

På väg hem från skolan möter vi en kvinna med barnvagn och två hundar. Plötsligt springer en hare över vägen, hundarna tittar upp men visar inget intresse. Då utbrister sonen min, Tur att hon har stadshundar, hade det varit jakthundar hade de nog vält vagnen.

1 kommentar:

  1. Barn är för härliga!
    Jo, jag mobilbloggar ibland. Det beror lite på vad du har för telefon. Jag har bloggat med en Ericson och iPhone. Ericson är väldigt enkelt, när du tagit en bild trycker du på mer och då kommer det upp alternativ bland annat skicka till blogg, följ bara instruktionerna därifrån! Kanske likadant på andra telefoner. Har du en iPhone kan jag ta reda på det för jag fick hjälp att göra det därifrån! Ha en härlig torsdag! Kramar
    ps. Kul att höra från dig!

    SvaraRadera

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina