
Barnen har varit på den årliga självplockningen med Farmor/Farfar. Nu ska här saftas och syltas kan ni tro. Finns det något bättre än jordgubbar med socker och gräddmjölk.

Är på jakt efter ett recept på Rabarber och jordgubbssaft. Trodde jag hade det, men ack nej. Kanske någon av er kan hjälpa mig?
Ha det bäst! Kram :)
Gillar översta bilden skarpt!! Gillar även jordgubbar! :) Kram Jessica
SvaraRadera