
Här finner ni mig denna härliga kväll. Jag upptäckte i morse att det behövde rensas i örtagården.......

Barnen har också grönsaksland, dock är de inte så flitiga detta året som förra. Kan bero på vädret. Det har iallafall planterats rädisor, morötter, ärtor och lite potatis till husbehov.

Hoppas jag blir bjuden på te i vår kvällshörna senare i afton.
Kram på er! :)
Din trädgård ser så mysig ut! Hoppas du blev bjuden på en kopp te! Kramar
SvaraRaderaVilken fin trädgård! Åh vad jag önskar emellanåt att jag hade en sådan att bli bjuden på te i ;)
SvaraRaderaNej, nej, jag missuppfattade inte, jag förstår precis, jag menar bara att det är härligt när man trots vardag lyckas finna balansen och vara övervägande glad :)
Ja, det där med lägenhets/husköp är en riktig cirkus, haha, men förhoppningsvis blir det ju bra till slut.
Kram Emelie
När kommer du och hälsar på hos mig och Emelie på David? Saknar dig ju. Och tänker på dig varje gång jag går förbi de röda filtunderläggen från Pia Wallén.
SvaraRaderaKRAM!