Nya förutsättningar

Hej min vän!
Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera.
Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp.
Alltså blir det såhär.
Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.

♥ Stor kram Kristina ♥

torsdag 4 juni 2009

Kommer du ihåg din första......

Hej hopp!
Kommer du ihåg din första semesterresa utan föräldrarna.
Jag var 17år, hade jobbat hela sommaren, längtat efter resan och planerat allt i detalj med min bästis G.
Resan gick till Rhodos och Vingresors hotell club 33. Redan på flyget träffade vi ett gäng trevliga killar. Såklart skulle vi bo på samma hotell och fick rummen bredvid varandra. Jisses vad vi levde loppan. Hotellet hade ett enormt utbud av arrangemang hela dygnet och vi hängde på det mesta. För oss var mycket av detta nytt och vi njöt som fisken i vattnet. Hela veckan hängde vi med killgänget, badade och tävlade i div vattensporter och andra lagutmaningar. Kvällar och nätter tillbringade vi på hotellets enorma disco eller på någon klubb inne i Rhodos stad. Det var enormt inne att dricka Lomomba och vi gick direkt i fällan. Vi satt så fast att jag absolut inte skulle få för mig att beställa det igen. Jag kommer alltid att bära med mig fina minnen i från vår semestervecka. Grekland satte sig fast i mitt hjärta och det är jag glad för. Killgänget träffade vi ett par gånger även på hemmaplan och jag hade länge kontakt med en av dem brevledes. Kanske borde jag skaffa facebook och söka upp dem.......
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad kul att du tittade förbi. Lämna gärna en kommentar så vet jag att just DU varit här. Ha en toppen dag
Kram Kristina