Hej min vän! Jag älskar att skriva, tycker om att dela mina tankar med dig, fundera och reflektera. Men att uppdatera dagligen och svara på och kommentera hos andra fina bloggare tar för mycket energi. Jag läser gärna bloggar och visst är det smickrande med goa ord från er men, när det känns som ett måste, nej då blir det stopp. Alltså blir det såhär. Kommentera gärna om du vill, men bli inte ledsen om det inte kommer några ord i retur.
♥ Stor kram Kristina ♥
måndag 1 juni 2009
En dag full av Sommarkänslor
Idag låter jag härliga bilder från trädgården tala sitt tydliga språk. Sommaren är här och vi njuter i massor........ Kram från solstolen med boken i handen.
Saknade dig idag... Ses imorgon!
SvaraRaderaFörresten så frågade M mig i matsalen i fredags: Kommer inte den lille piloten idag?
Nej, svarade jag.
Synd, han var rolig!, sa M.
Åh vilken fin trädgård ni har!!!
SvaraRaderaDu får gärna komma hem till mig och fixa! =)
Vilken härlig dag det har varit eller hur!
Kram